generated by sloganizer.net

Sunday, May 01, 2005

"Be turned on!!" -alyssa... concerning.. her camera..yeah..


EYEBROWS!
Originally uploaded by PlushToy.
this is jo..
and she is posting on the blog.. of... BEN........
this is not her blog....
this is ben's blog....
and jo is posting on it...
:D :D :D :D .... vengeful wrath...... RAH..... (i just felt like saying that for no good/important/meaningful reason at all... yeah... sup?)

TELL ME I CARE!!!

(and ben just totally admitted to using the word "totally"............. *sigh*.... beautiful...)

and alyssa is keeping a running commentary on the proper/improper usage of grammar in this innocent little post of mine.. sheesh... crazy kids... she is also chinning me... .... ... ..... .......... .....yeah.....

we totally moved the hollands into their new house today.. good stuff.. i did very little.. fie for shame..
we stewed
we watched family guy
(oh and spaz stole my potato salad... frigging idjet.....)
and chung totally conked out on the couch for a very long time.. hilawious

"you look tired, and angry, and slightly confused.."
-alyssa (concerning an incredibly hilarious photo of benjamin..)

yeah.. alyssa and ben and i are camped out in front of her computer (frank) taking pictures and talking to strange people (besides eachother)... this is fun... and i'm posting.. on ben's blog... i am totally sketched out right now.. these kids are psycho.. i drew a flower on ben's neck.. perhaps he is angered towards me.. not cool..

chilling with 'lyssa and ben
i just hope it's not 'lyssa and sven
if you don't see me around
perhaps i'll be found
at the bottom of a rocky gully or glen.

"i HOPE it was to the camera"
-benjamin

i am totally digging this whole posting on ben's blog kinda thing.. yeah.. even though i am posting about absolutely nothing of substance.. and i don't think anyone will have honestly read this far as they will have probably lost interest long ago..

11 Comments:

Blogger GrasshopperGod said...

Guess who. Yup...still 'studying'. I live in the moment. You kids have fun. Chio. ;)

11:29 PM  
Blogger gelfling said...

aw crap.. the original title to this post was:
"'be turned on!!' -alyssa... concerning.. her camera..yeah.."

or something like that.. i don't really remember. *sigh*.. CHANGE IT BEN!! dangit.. (then again, maybe it was one of those "had to be there/consumed too much icecream" moments.. ooh.. and guess whose hand is in that picture.. no really.. GUESS..

11:47 PM  
Blogger heartlikeaglass said...

wow. yeah. in my defense, i was tired (still am tired, as a matter of fact)...and had consumed too much ice cream.....

8:20 AM  
Blogger Aaron (ya that annoining little 7th graider) said...

family guy is awsum.
o ya the rings give it away jo
and in your words "i'm totaly listening to like my hole beatals playlist song after song" lol now i see why u like talking like that but i would hate it cuz everyone would go all "haha u loozer your talking like jo and jo's a girl" lol g2g interesting though i thought "hey why dont i read a little ben now" and i find jo o ya and i read the hole thing so hahahaha! well this post is long enuph i thingk ill stop now

6:13 PM  
Blogger Kim said...

Ahhhhhh...... Ben's blog has been polluted. Oh no. my brain is confused.
help!

7:30 PM  
Blogger PlushToy said...

It'll be okay Kim. Your regularly scheduled Ben will be back right on his very disjointed schedule soon enough. Just take a few deep breaths, relax, and go with the flow. As for me, I'm kinda loving the whole guest post thing. I may have to include this more often in my blog. You know, a post from the wee Gelf this week, one by Kim the next, and then maybe an Alyssa post or a John post, and one day, God willing, I may even be able to get a post on my blog by the illustrious, hilarious, and beautiful George Edward Bonner himself. One can only hope and pray.

p.s. Love the post Jo. My many humble and heartfelt thanks to you. I shall treasure it forever and ever and ever and so on and so forth until the end of eternity (which is a very long time indeed).

9:34 PM  
Blogger heartlikeaglass said...

mmmm. love the picture. pure photographic genius! (hehe)

9:40 PM  
Blogger PlushToy said...

Aside from proving the existence of my eyebrows...I would have to disagree. Just a tad. Can't we just put a big blue dot over most of my face? It would make it so much nicer for everyone.

9:56 PM  
Blogger The George said...

oh be quiet...
And yes, George is available for guest posts... call for rates and details.

11:15 PM  
Blogger heartlikeaglass said...

hmph. thank you, george. but ben, the fact that you happen to be the subject of said photograph is quite beside the point. i was merely pointing out that i am amazing.

12:28 AM  
Blogger gelfling said...

i think my hand is amazing..

cmon kids.. i think it's a great picture in terms of both subject matter, AND execution. PAH!..

good luck on that treasuring, ben ;P

4:22 PM  

Post a Comment

<< Home